Film? Inlägg?

Är ni sugna på att se en liten film på mig och Celle? hittade lite gamla ovispade filmer från en träning inann allt detta började hända. Mesta dels galopp är det, men mycket byten och sådant tränar vi där. 
Ni får även jätte gärna komma med tips på inlägg nu under tiden jag inte rider. Det är så pass många som kollar in nu så vill ju hålla igång bloggen, men skulle va jätte bra om ni ger lite respons också så jag vet! Så kommentera kommentera! Om allt möjligt ni har säkert massa bra tips att ge osv.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle gärna se film.
Gör lite mer vardagliga inlägg kanske?

2015-03-04 @ 17:09:14
Postat av: Anonym

Hur gick det med Celle idag?

2015-03-04 @ 22:09:34
Postat av: Sara

Mitt namn försvann i den andra kommentaren

2015-03-04 @ 22:09:54
Postat av: Ellen

Vill gärna se film! :)

2015-03-09 @ 07:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0