Godmorgon

Tänkte ta och förklara mig varför jag varit frånvarande ett tag. Det är såhär att rider inte just nu. Daven hade jag mycket väl kunnat rida men jag har ändå så pass mycket i skolan så det hade blivit jobbigt. 
Det som dock gör saken mycket tråkigare är att när vi var på återbesöket i torsdags så markerade Celle mycket på ett ben. Vi blev mycket chockade för att jag precis innan vi körde hade varit ute i skogen och skrittat och då var han helt som vanligt. Vi trodde därför att han kanske fått enhovböld och la om hoven. I lördags kom hovslagaren ut och när han tog bort padden så hade det kommit ut var. Typiskt för en hovböld. Så nu ska vi tillbaka och se igen och ge det ett försök till imorgon. 
Jag hoppas verkligen vi kan bli av med all otur snart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0