Träning

Igår hade jag ett riktigt hårt pass på Helena på Celle, och han kändes så himla fin! han är som en annan häst nu när han kommit igång, och man bara hoppas att det håller sig såhär nu så vi kan ut och tävla och börja visa upp oss. Vi jobbade mycket med rakrikningen och bytena, och sen jobbade vi lite med traven att han ska kunna lätta mer från handen och inte ligga på så himla mycket hela tiden. 
Jag måste ta med kameran snart när jag rider, så ni får se bilder och film på honom. 
 
Hur läget annars ser ut, jo det är väl bra. Nu har det börjat bli lite mindre i skolan, Jag har gjort mina sista stora prov, så jag har bara ett prov kvar den 9onde juni. Matte nationella fick vi också tillbaka igår och jag har verkligen varit så sjukt nervös inför det. Men jag var en av de få som karade det i klassen, det var jag och 4a till ungefär!! åh vilken lättnad. Och jag klarade till och med A uppgifter hahah. 
Idag är jag helt ledig, alltså blir det långhelg för mig, jag har ingen lektion idag. Vilket var hur skönt som helst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0